1 Ekim 2012 Pazartesi

Adamdan Kadına

Yakın gözüksen de ne kadar uzaksın bana... Söylemediğin şeyler var, hissediyorum. "Seviyorum" diyorsun bana, "Seni seviyorum" diyorsun. "Hiç olmadığım kadar dürüstüm" diyorsun ama saklıyorsun bir şeyleri, saklanıyorsun ve unutamıyorsun geçmişi. Unutamadığın kelimelerinden belli, hala geçmişe sarhoşsun sen. Geçmiş günlerin gelmeyeceğini biliyor ve acıyla sarılıyorsun bana. Yakınımdayken uzağım oluyorsun. Ellerim seni arıyor her şeye rağmen, bak işte sana sarhoş olmuşum ben de. Seninle olan geleceğe sarhoş olmuşum. Senin geçmişe olduğun gibi... Yol aynı, sen aynı, bir ben farklıyım. Manzarayı bozuyorum belki. Ama her şeye rağmen buradayım bak, gidemiyorum. Sen gidince ışığı kaybedeceğim için, karanlıktan korktuğum için de değil tüm hücrelerim seni istediği için gidemiyorum. Sana bağlanmışım sanki görünmez bir iple, tutsağın olmuşum. Geçmişte yaşadığın güzellikleri yaşatamam belki sana ama tüm kötülükleri göğüslerim seninle. Sadece ver elini, gidelim. Süslü aşk sözcükleri istemiyorum senden, mutluluk vaatleri istemiyorum, "seni bırakmayacağım"lar istemiyorum. Kötü anlarda bile yanında olacağım diyorum sadece, elini vermen yeterli. Sessizliğin içindeki ses olman yeterli. Vazgeçme. Geçmişten vazgeç demem sana, sönmekte olan ışığından vazgeçme birlikte ayakta tutalım onu, birlikte güzelliğinde sarhoş olalım. Kokun sarhoş etsin beni bırak, elini ver ve başlasın her şey. Ne dersin? Benimle gelir misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder