7 Aralık 2012 Cuma

...

Tüm kusurlarınla sevdim seni. Tepemizdeki o sırça fanusa rağmen,* o ekşimiş havaya rağmen,** ölümle değil de benimle kucaklaşmayı tercih etmeni sevdim. Daha önce başka kadınlar sevdiğini, başka kadınlar öptüğünü bilerek sevdim seni. Tüm susuşlarını, alaycı ve sahte kahkahalarını sevdim. Tüm yara izlerinle sevdim, korkmadım onlara dokunmaktan. Ellerimin ellerinle birleşmesinden korkmadım. İlk kez cesurdum ben, hala da cesurum. Beni, sen "ben" yaptın. Sana minnettarım. Sana tüm bunları bu şekilde söylemek çok acı. Yağmur başladı şimdi, sağanak... Sen seversin yağmuru, ona teslim olmayı seversin. Ben de sana teslim olmayı sevdim, şimdi de senin sevdiğin gibi yağmura teslim oluyorum işte. Saçlarıma, yüzüme, dudaklarıma çarpıyor damlalar. Sanki sen dokunuyormuşcasına seviniyorum. Senin yaptığın şeyleri yaparak seni hissediyorum. Ben her anımı son görüşmemizmiş gibi yaşadım seninle. Hiç diyemedim ama hiçbir şeyden pişman değilim, merak etme. Her gün ölümden sıyrılıp sarılırdın bana, hiç ummazdım bir gün bana sarılacağın anda ölüme sarılacağını. Şimdi sen toprağın altındasın, ben ise üstünde, hala sırça fanusun içerisindeyim. Bir gün geleceğim yanına ve kucaklayacağım seni. Ölümle birlikte kucaklayacağım seni.

...

-kadın'dan son sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder