13 Eylül 2012 Perşembe

Mektuplar 2

Son zamanlarda neden uzaksın bana sevgili? Anlatmadığın, konuşamadığın şeyler var hissediyorum. Kus lütfen içini, mürekkep ile dökülsün zehrin. Senin kötü olman demek, benim kötü olmam demek. Öğrenemedin mi? Yanında olduğumu düşün kendini çıkmazlarda hissettiğinde sevgili. Dizlerime yattığını ve benim senin saçlarınla oynadığımı düşün. Biz'i hatırla sevgili, her zaman sana elimi uzattığımı hatırla. Güldüğün ve ağladığın zaman yüzünde oluşan çizgiler kadar yakınım sana. İlla yalnızlıksa tercihin ben hep buradayım unutma. İstediğin sürece hem hayallerindeyim, hem yanında.

Seninle bir akşam vakti izleyelim gökyüzünü, aydınlık sana göre değil bilirim. Hem konuşmamıza da gerek yok, susarak da anlatmıyor muyuz zaten her şeyi, içimizdeki derinliği? Yaz bana sevgili, ne olur yaz. Bir haber et yeter, aklım sende, kalbim sende... Yaz bana sevgili, yaz. Bileyim senin de bizden vazgeçmediğini ve vazgeçmeyeceğini. Kendine iyi bak ve en kısa sürede yaz bana, beni unutma. Uzanan elimi tut, beni unutma. Seni seviyorum, beni unutma. Kendine iyi bak, zor olsa da kendine iyi bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder