10 Haziran 2012 Pazar

Bazen her şey o kadar çabuk gelişiyor ki müdahale edemiyorum, sadece izliyorum akıp giden hayatımı. "Neydim?, Ne oldum?, Ne olacağım?" hep bu sorular dönüp dolanıyor kafamın içinde.

Bir parça huzur istiyorum.

Gidenlerin arkasından bakmaktan çok yoruldum. Biri yanımda kalsa belki iyileşecek yaralarım, belki her şeye yeniden başlayacağım, bilemiyorum. Herhangi biri olsun istiyorum tam başucumda, yorulduğum an onun omzuna yaslayayım başımı, adımı söylediğinde huzur bulayım.

 Eskileri unutmak istiyorum, keşke mümkün olsa.

Bir yandan üzse de beni eski anılar bir yandan da bugün böyle durmamı onlar sağladı, bir olay eksik yaşasaydım nasıl olurdum acaba... Bu tarz sorular hep beynimi kurcalıyor, elimden gelen mi ne? "Benim için daha iyiydi belki de bu yaşananlar" deyip kendimi teselli edebiliyorum sadece.

Boğazımdaki düğümler çözülsün içimdeki zehir aksın istiyorum.

Söyleyemediklerim zehirliyor bu aralar beni. Her acıyı insanın kendi içinde yaşaması o kadar berbat ki... Tüm duygularımı köreltiyor o zehir, hislerimi yitiriyorum. Ağladığım zamanlar ne kadar kendim oluyorsam insanlara halimi belli etmemek için o kadar sahteleşiyorum. O sahtelik daha da zehirliyor beni. Yanımda biri olacaksa onun yanında hep kendim olmak istiyorum.

Bazen uyuyup uzun bir süre hiç uyanmamak istiyorum.

Rüyalar göreyim diye. Kötü rüyalar bile olabilir fark etmez. Uyandığım zaman "oh be rüyaymış" der geçerim. Hayatta bunu diyemiyorum çünkü. Bazı günlerim kabus tadında geçiyor. Keşke öyle olsalar...

Sadece "bugün"e odaklanmak istiyorum..

Ben başaramıyorum uzun zamandır. Hep yarının, sonraki günün, gelecek haftanın, gelecek ayın, gelecek senenin hesabını yapıyorum... Anı yaşayayım istiyorum ama yapamıyorum. İçimdeki gelecek kaygısının sesini kısabilmek elimde olsaydı keşke. "Ne olacağım?"

Hayatımda "keşke" dememek istiyorum..

Ama o kadar çok var ki...

Keşke her şeyi silebilsem, keşke daha fazla pişman olmasam, keşke biraz huzur bulsam, keşke boğazımda düğümler oluşmasa, keşke içimdeki zehir aksa, keşke kendime yalanlar söyleyip kandırmasam, keşke her şey bir kabus olsa, keşke şimdi uyansam; keşke yeniden küçük bir kız çocuğu olsam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder