13 Ağustos 2012 Pazartesi

Mektuplar 1

Merhaba Sevgilim;

İyi misin? Ben değilim, senden uzakta ne kadar iyi olabilirim ki? Yanımda ol istiyorum. Birlikte uyuyup, uyanalım. Benimle uyan da birlikte "merhaba" diyelim tüm saçmalıklara. Birlikte yaşamaya çalışalım günü, dizinde yatayım saçlarımda dolaşsın elin. İçtiğimiz içkiler değil de senin kokun sarhoş etsin beni. Ah sevgilim, ne çok özledim seni... Şen çocukların gülüşlerine benzeyen gülüşünü ve gözlerini... Her şey daha da eksik sen yokken. Gel de tamamlansın, güneş doğsun yeniden.

Gelen sevgilisi için "Ayağını bastın odama, 40 yıllık beton çayır çimen şimdi. ... Hoş geldin kadınım" demiş şair. Onun dediğinden daha güzel şeyler söyleyemeyebilirim sevgilim, şimdiden beni affet. Ama sen gelirsen güneşim doğacak yeniden, bahar gelecek yüreğime. Kuşların cıvıltıları yankılanacak kulaklarımda senin o güzel sesinle birlikte. Çocuklar daha güzel gülecek... İçkimin yanında meze olacak sohbetin ve güzelliğin. Kadehlerimizi tokuşturduğumuzda çıkan ses dünyanın en güzel müziği olacak benim için. Hadi gel sevgilim, bak her şey ne kadar güzel olacak... Sen bana doğru birkaç adım at yeter ki. Ütopyalarda olacak şeyler değil bunlar, senin gelmen demek yaşamın gelmesi demek benim için. Yalvarırım gel. Ölü gibiyim sen yokken, hayalin yetmiyor... Rüyalarda değil de gerçekte yanımda ol sevgilim, yalvarırım gel...

Mektubuma yanıt vermesen de ben yine o rıhtımda olacağım, tam beni bıraktığın yerde. Belki sürpriz yapmak istersin, değil mi sevgilim? Satırlarıma son verirken, seni seviyorum. "Yalvarırım gel"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder