2 Ağustos 2012 Perşembe

Olmayana Dair - 1

Gidelim mi birlikte? Kaçalım buralardan. Her yer, her şey çok sahte. Senin canını sıkmıyor mu bu durum? Benim çok sıkıyor... Nereye mi gidelim? Sahteliklerden uzak olsun da fark etmez benim için. Dağlardan başka bir şey olmayan bir yer bile olur, yeter ki gerçek olsun. İnsanlar olmasına da gerek yok, fazla sahteler. Birbirimize yeteriz. Sen gerçeksin, ben de. Bu yetmez mi? Bence yeter. Gözlerini kapat ve hisset, bambaşka bir yerde olduğumuzu düşün. Sadece ikimizin olduğunu, güneşin doğuşu ve batışı kadar gerçek bir yerde olduğumuzu düşün. Gece gibi karanlık, gündüz gibi aydınlık olacağımız anları düşün... Güzel değil mi? "Huzur"a inansam "huzurlu" diyeceğim... Olmaz mı dersin? Ben olacağına inanıyorum. Gidelim n'olur... Boğulacaksak da orada boğulalım, hiç değilse buradaki gibi "yalanlar denizi" değildir orası. Gerçeklerde boğulalım, olmaz mı? Birkaç parça kıyafet, yaşamımızı sağlamak için gereken şeyler, ikimiz için defter ve kalemler... Başka hiçbir şeye ihtiyacımız yok. En çok birbirimize ihtiyaç duyuyoruz, hala farkında değil misin? Hep birlikte olmayı vaat ediyorum sana. Hadi gidelim. Ben hazırım. Ya sen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder