27 Ağustos 2012 Pazartesi

"Seni Seviyorum"

Bazen bir söz duyarsın her şey değişir, farklılaşır. Daha başka görürsün olanları, daha başka hislerle tanışırsın. Sözün sihri sarar tüm bedenini ve tarifi yapılamayacak kadar güzel bir sıcaklık armağan eder sana. Yüzüne dünyanın en tatlı gülümsemesini verir bir de yanında. Bir söz kalıbı siler her şeyi; geçmişi, şüpheleri, korkuları... Cesaret kazandırır sana ve sen de söylersin onunla birlikte "seni seviyorum."

...

Dünyanın en güzel şarkısı 2 kelime 13 harf "seni seviyorum." Her şeyin özeti olur ve sana en güzel hediyeyi bahşeder "seni seviyorum".

...

Birini sevmen için elini tutup gözüne bakman gerekmez, yanında olman gerekmez; mesafeler engel olmaz sevmene. Sevgide matematik olmaz... Bir bakmışsın sevmişsin ve söylersin "ben seni seviyorum."

...

Onu beklemek her şeyi beklemekten güzel hale gelir, her saniye özlersin, düşmeden seni yakalasın ve kurtarsın istersin, seni sarsın istersin ve söylersin "seni seviyorum."

...

2 kelime 13 harf, bazen bir cinayettir. Bazen de mutluluk... Unutulmaya yüz tutmuş şeylerdir. Sen en derinden hatırlar, hissedersin ve daha yüksek sesle söylersin

"Seni Seviyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder